Katalog chopperů

Sportster Popelka

0 472

Cesta za snem – Harley Davidson Sportster „Popelka“

Autor: Václav Thoř
Na motorkách už řádím řádku let, ale vždycky jsem měl jeden obrovskej sen a ten sen se dal shrnout dvěma slovy Harley Davidson…
Asi to znáte 200 táců na prdeli nemá moc lidí a tak jsem i já sedlal různé stroje od Mustoše přes Péráka a pár Japonskejch mašin.
Jednoho dne mi říká kámoš hele vím kdo přivez dva Harleje a levně je prodá, takových keců jsem slyšel milion myslel jsem si. Ale nekecal najednou stál můj Sporty v garáži a Vulkan 1500 šel z domu a projekt GSXR 1100 šel do rohu dílny. Hned jsem se pustil do oprav sportyho kterýmu vězela v motoru díra jako do prdele a rám byl zmuchlanej jak kdyby se po něm projel kamion na route 66.
Ale Sporty se dal do kupy a já jezdil celé léto na mašině. Už jsem věděl že to je mezistanice mimochodem kamarádi bajkeři hned přejmenovali Sportyho na Mrdku….ale já věděl, že po zimě změní názor. Přišel podzim a s koncem sezony se ze Sportyho zase stala motorka v šuplíku. Můj kamarád Jirka (HHC) který už pár motorek v garáži postavil a pomáhá mi na projektu GSXR mi podal pomocnou ruku a řek vezmeme flexu , koupíme trubky a něco spácháme. A tak jsem začal shánět díly Vidle Springer internet z Ostravy za skvělých 12000 kola ze softíka, který měl náhodou Jirka v regále 10 000 a pár maličkostí nádrž atd. od prosince 2009 jsem trávil každý víkend i Jirky a za jeho vydatné pomoci nám pod rukou rostla nová mašina ve stylu OLD SCHOOL tedy něco co má v sobě kouzlo, od začátku mi bylo jasný že to bude jedinečná motorka, a taky to že nepotkám na silnici žádnýho frajera se stejným strojem.
Jirka mi vydatně pomáhal a já jsem přišel na to že sice vypadá jako člověk, ale asi to bude robot.Něco jsem se pokoušel dělat- třeba sedačku strávil jsem na tom 12 hodin a Jirka jen řekl proč to kurva děláš tak složitě a za 30 minut měl hotovo… zázrak.
Tehdy jsem mašinu pojmenoval Step Back, protože cokoli jsem udělal jsem musel předělávat tak aby to bylo tak jak má být .. blatník nádrž sedlo atd. Jirka byl naštěstí vždy nablízku a kontroloval co jsem spáchal.
Původní Sporty

7.11.2009 rozebíráme

20.12. jdeme na to

22.12. pomocná rampa

23.12. omotanej motor

26.12. s vidlema
Samozřejmě nic nešlo hladce vyřešil se jeden problém a vyvstal druhý jako například kam s počítačem? jak vyřezat tu spoustu kabelů? Kam s cívkama? Kam s baterkou (nakonec jsem tam dal menší, a další tak například do nádrže jsme zapustili cívky, ukázalo se, že zbytečně koupil jsem cívky na bok motoru (krok zpět). Počítač jsme dali pod sedačku a natahali spoustu kabelů- zbytečně nakonec jsem koupil jiné zapalování a počítač letěl (Krok zpět). Jediný co šlapalo, byl motor, ale jen chvíli … Na Jaře jsme vyjeli a pořádně si to užili …ale jen chvíli!!
Špatně utažený kolečko v rozvodech a bylo to v pr…. Čili výbrus a generálka motoru (krok zpět) tady děkuji Honzovi Skleničkovi z H-S Chopers Kladno za skvělej přístup a pomoc.
A pak přišly na řadu kompromisy ustoupil jsem od nožní spojky a ručního řazení.

Co jsme teda udělali?

• Rám použili jsme pouze krk řízení (je tam číslo:) a malou část pod motorem zbytek jsme uvařili z trubek vše na stole u Jirky pod přesným měřením všech rovin a úhlů
• Motor je původně 1200S ostré vačky 4 svíčky
• Elektrika tu jsem nakonec vyhodil celou a osadil stroj bezdotykovým zapalováním a cívkami KN
• Sání nové KN
• Kola ze softaila
• Brzdy původní
• Výfuky mistrně rozřezaný trubky a následně svařený
• Řidítka HHC Jirka se vytáhl antikorová trubka
• Elektrika už jezdí jen na 3 kabely… super jako za starých časů

Co dodat… Motorku jsem přejmenoval respektive kámoši, co říkali že to je Mrdka, ji přejmenovali na POPELKU a to se mi líbí je to lepší než Step Back (krok zpět)…..
No a popelka ještě je tam pořád dost práce předělání přední brzdy držáky výfuků (zatím jezdím bez nich) malá úprava kabelů stojánek… atd a to nás baví ..

PS: určitě se na tom nejezdí pohodlně cítím každou díru na silnici a 180 se na tom asi nesvezu.. NO A CO NÁS TO PROSTĚ BAVÍ jen tak se projet kolem komína a zase se vrátit do dílny a pracovat na zdokonalování dokonalého popelka je číslo 5 a už se těším, až doděláme číslo 4 projekt GSXR a moc se těším na číslo 6 …….

Hodně zdaru při stavbách a mnoho najetých kilometrů Venca HHC

26.12. pokračujeme

26.12. pokračujeme

27.12. dáme tam kola

blatník z Jawy

28.12. olejovka alá hasičák
29.12. děláme sedačku
30.12. do nového roku na novém stroji
28.5.2010 poslední úpravy
28.5.2010 máme hotovo

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

SLEDUJEME





GRAFICKÝ DESIGN

PŘÁTELÉ A PODPORA WEBU

Archív příspěvků

Poslední komentáře